Annars då? Superviktiga saker !

Den där jäkla medicinen funkade ju inte riktigt som den påstod att den skulle göra. Effekt efter 6-12h, yeah right, tog fasiken 25h ! O.o. Blir att ta ett gäng tabletter till ikväll. Förhoppningsvis ska magen bli bra snart ^^.

Idag var förresten en väldigt intressant dag på skolan. På samhälls började vi med ekonomi, och även om det är knepigt så är det sjuukt intressant. 80 minuter räckte fan inte till, vi gick över tiden idag t.o.m. ^^. Ska nog inte svammla om det dock.

Däremot så har jag många fler intressanta tankar om politik nuförtiden också. Jag vet exakt hur jag ska rösta. Även till europaparlamentet nu i sommar (7 Juni). Håller ni koll? Och tänker ni rösta? Ska bara tillägga att det finns för mig bara 2 val; Miljöpartiet eller Piratpartiet, inte en chans att jag röstar på sossarna efter att dom ställde sig bakom IPRED, det känner jag så starkt för att det blir nolltolerans. Grönt eller Svart, det är dom nya färgerna ^^.
      
Demokrati är så otroligt vikitigt och jag vill att fler folk ska inse det. Om man inte röstar så har man inte heller någon rätt att klaga över de saker i vårat land som staten styr över. Så läs på om partierna, hitta erat val. Och i värsta fall, rösta blankt. Men ni måste för guds skull rösta. Superviktigt ! Jag hoppas att alla som läser min blogg förstår vikten av detta och röstar i kommande val.

Kommentarer
Postat av: Mari

Politik: I'll go with the flow, my sister it is. Yeeessssssssssss....



Klappat och klart XD

2009-03-03 @ 22:26:43
Postat av: Kubbe

http://knappnytt.nu/ShowEpisode.aspx?id=5

2009-03-03 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0