Dagens shopping dag 2!

Så hur gick det?
Mja mjo, jag tycker att det gick ganska bra :).

Dagens inköp blev iaf:

4 par matchande underkläder (bh+hipster/string), så det är jag supernöjd med. (H&M).
7pack strumpor.. Um, jag vet, jag har 77 par sockar nu O.o
2 Hårnålar med blommar på, 1 Svart Diadem, 2 par strumpbyxor och 1 par solglasögon (H&M)
Summa: Nära 1000kr faktiskt... Men man fick ett presentkort på 200kr, specialerbjudande som dom hade för tillfället, (för varje 400kr som man handlade för fick man 100kr i presentkort). Så det är ändå inte så illa om du frågar mig ;D.

1 par capribyxor, ett linne och 2 koftor (Cubus)
Summa: 577kr

Sen köpte jag smycken för 600kr till på lördag (ett halsband, ett armband och ett par örhängen). Låter lite smådyrt även för mig. Men nån gång får man faktiskt offra sig ;).
Jo, var givetvis på systemet och köpte vin, men det är knappt nämnvärt ^^.

I överlag är jag faktiskt ganska nöjd med mina inköp, kändes till stora delar vettigt. Men vem vet, jag kanske bara inbillar mig saker? Men en bra tröst är det iaf. Måste pyssla med skolarbete sen, och mitt självförtroende på den fronten är fan nära botten. Så behöver verkligen rycka upp mig med något.
Se där, behövde bara tänka på byxorna & linnet som jag köpte så blev jag lite gladare ^^. Dom är btw båda gula, sjukt nice ! Har även köpt ett underklädesset i gult, har alltid velat ha det. Mer gult till folket ! Gul är en färg som man blir glad av, så är det bara :).

Kommentarer
Postat av: Ewah

Gult är ju en glad vårfärg.. snart är det påsk ..;P

2009-03-26 @ 20:11:04
Postat av: Ewah

Gult är ju en glad vårfärg.. snart är det påsk ..;P

2009-03-26 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0