Dagens shopping!

Jag har fått pengar.. Det är väl klart att jag har shoppat? ;D
Var på Backen idag, först på Barnes Hus. Vad hittade jag där? Jo, sällskapsspel såklart ! Har köpt mig ett nytt cluedo (hade bara resevarianten tidigare så detta blir mycket bättre), men även ett helt nytt spel. Blir nog kul ;). Så på fredag är det då planerat sällskapsspel-kväll, vill man komma så är det bara att säga till ! :) Köpte mig även en penna som är så hemsk så hemsk, så givetvis så älskar jag ju den. Den är supercharmig om du frågar mig ;). Han i kassan trodde nog att jag var riktigt störd som var så glad över den :P.

Vi var på ÖoB, men där fann jag inget av intresse. Vi knallade vidare till dollarstore, där fann jag mig lite saker, hårnålar, ett par örhängen, bjudchips och lite andra bra att ha saker. Försöker ju som sagt att hålla köpandet på en stabil nivå. Imorgon blir det iaf att gå på stan, ska bara hitta mitt bankomatkort först. Annars blir det jobbigt. Meeen, ska försöka vara duktig även då och bara inhandla: underkläder, en topp som jag hittade på H&M och ett par jeans, ett halsband och möööjligen ett armband aswell till på lördag. Men annars så ska jag nog kanske inte köpa allt för mycket mer :D. Vi får se imorgon helt enkelt hur det gick med det.

Nu är jag dock trött och lite sliten. Så nu blir det att lägga sig i soffan, slå igång parlamentet, kolla igenom nya Halenskatalogen, (finns ett par skor som jag vill ha), och bara ta det lugnt :).

Ha det bäst alla ni på våffeldagen ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0