Efter 3e dagen på stan ^^

Idag kom mina nya hörlurar, najjs! En dag, dom jobbar snabbt, me likes :D. Jag gillar verkligen in-ears, mycket för att dom läcker typ inget ljud alls, så människor runt omkring en slipper veta vad man lyssnar på ^^.

Snygg förpackning kom dom i också. Me -v- Skullcandy.
Dom är rosa, vem är förvånad? ;D

Köpte även en locktång idag. Den jag har fungerar verkligen inte så känns bra med en ny ^^. Men nu är det på hög tid att sluta slösa pengar på random stuff. Synd bara att det är så kul att köpa nya saker ;P.

Emma och jag planerade även för våran framtida träning, så måndag, tisdag och torsdag kväll är bokade för träning i framtiden. Börjar på måndag ^^. Ska bli kul tror jag. Säkert as-jobbigt från början. Men nog fan är det värt det. Så var beredd på att jag kommer vara mör som sate dom närmaste veckorna x). Men förhoppningsvis så kan vi sätta ett bra exempel och hjälpa till att motivera dom andra att komma igång också :).

Så nu då? Snart blir det matdags, Cardcaptor Sakura och färgning av håret. Hög tid att säga hejdå till det röda, även om det var rätt sött ^^. Ska även ta mig ett glas vin, ni förstår inte hur sjukt sugen jag är. Har ju som sagt varit nykter i en månad nu. Och jag gillar ju trots allt alkoholen, så inte har det varit helt lätt alla gånger inte ^^.

Men ni får ha en trevlig kväll. Kanske skriver ett par rader senare. Imorgon ska jag försöka komma ihåg att ta bilder så att ni får se mitt hår :). Kramo!

Kommentarer
Postat av: Mari

*Håller tummarna* >_<



~ Love ~ Skullcandy ~ Love ~

2009-03-04 @ 22:45:11
Postat av: Mattias

Skullcandy! Det är trevligt ljud, fast jag tror att jag är mer av ett Koss-fan själv, bra bas i deras lurar ^^

2009-03-05 @ 01:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0