Fundersam dag idag !

Hej igen ! :)
Dom gjorde tydligen psykologiprovet idag, inte i tisdags, så jag var då på skolan 2h innan jag behövde vara det. Kul. Satte mig i svenskasalen och läste och lyssnade på musik istället dårå. Sen var det då dags för ännu en svammelslektion (samhälls), ekonomi är så sjukt intressant, tror inte ni förstår alltså. Men jag gillar det, a lot! :)

Funderade även på vad folk måste tro om mig när dom ser mig ute och vandra här i världen. Med ett stort leende på läpparna, gungande steg och vickandes på huvudet. Nästan på gränsen till smått dansandes ibland, (det har jag faktiskt gjort, speciellt när det snöar eller då det är sommarregn, det är mysigt ^^). Men jag är så glad. Det är hur härligt som helst. Musiken som jag lyssnar på gör mig glad. Det faktum att jag lever, är uppe på dagen och gör något vettigt gör mig glad. Så när jag går hem från skolan så strålar jag typ ^^. Man känner sig verkligen på topp just då.

Nu så ska jag då fixa ett par saker. Jag har en rätt kul outfit idag, ska tvinga Mari att ta kort så ni får se det typ imorgon eller nå. För idag tänker jag då inte lägga upp det. Kalla mig lat om ni vill ;D.

På tal om tidigare inlägg, (Groteskt lång lista), då jag berättade att jag inte drömmer om saker och blev således tvungen att ändra den delen av testet helt. Tycker ni att det är konstigt av mig? Drömmer ni om saker?
Jag kan förklara för er varför jag inte har "drömmar" om ni inte alls förstår vars jag kommer ifrån. Kom på en bra formulering också för det idag när jag var ute och gick ^^.

Men ni får ha det så bra så länge. Nu ska jag spela Bubble Shooter medans Mari fixar mitt hår :).

♥ Älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Ewah

Härligt .. jag brukar smådansa, då jag prommenerar runt, lyssnar på musik, iaf vick på armarna o lite kufiska moves , hahahah..=)

2009-03-05 @ 15:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0