Gudomlig fredag!

Var verkligen på topp igår. Social och trevlig som sate. Lyckades få i mig i princip hela mitt vin, (750ml). Detta var dock för mycket för stackars kroppen så jag slutade kvällen framför toan hos Mattias. Jag höll mig iaf klar så pass länge att jag gick över dit innan det blev för illa, creds för det om inte annat :P.
--

Började skriva detta inlägg för typ 1.5h sen O.o. Fastnade i helt andra saker. Haha. Städar lite och sminkar mig, inte samtidigt dock ^^.

Ikväll blir det att testa mina nya sällskapsspel, kul! Synd att du inte kunde komma Emma, det hade varit kul, men nästa gång ! Jennie ville ju också testa så ^^. Får väl bli i samband med drink-night antar jag :).

Nu måste jag fortsätta med det jag höll på med, skulle bara slå på en bra låt; The Fame av Lady Gaga, hörde den igår hos Hanna och blev kär direkt :).

Ni får ha en supertrevlig lördag alla ! :D

Jag vill ha ! Men den får aldrig växa upp ;D.

Kommentarer
Postat av: Mari

Jag dööööör av cuteness!

Jag instämmer totalt!

2009-03-07 @ 20:42:16
Postat av: Emma (Lady)

Ja de var lite synd att jag inte kunde komma

men nästa gång då jävlar ^^

2009-03-08 @ 16:24:44
URL: http://blondlittlelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0