Hudvårdssvammel

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag gillar verkligen träning, sjukt nice ! ^^
Dock så blir man lagomt sliten. Och nu så har jag känt mig på gränsen till feber dom två senaste dagarna igen, inte kul. Imorgon blir iaf vilodag, lagomt passande faktiskt :).

Var och hämtade ut ett paket från Yves Rocher idag, jag har alltid gillat dom, bra grejjer ! Har bl.a. köpt ett stärkande nagellack och en hand+nagelkräm,  har varit så torr senaste tiden, så förhoppningsvis så ska det bli bättre nu.
Köpte även en duschcreme och ansiktsrengöring till Mattias. Killar är  generellt dåliga på att välja rätt produkter för deras hud/hy. Så förhoppningsvis är ju dom jag köpt bättre, och jag är ganska säker på att dom är det. De flesta killar inser inte att deras hud är inte som tjejjers, och att dom därför bör köpa produkter som riktar sig specifikt mot män. Så då vet ni det manliga läsare. Det är inte alltid Coca Cola Zero vs Coca Cola Light-effekten, just när det kommer till hudvård ska man använda produkter avsedda för sitt eget kön. Så är det bara ^^. Och en sak till, var uppmärksam på vad problemet för just din hud/hy är, är den torr, blandad, fet, glansig, mycket pormasker, eller vad det nu kan vara och köp rätt produkt! Annars gör man bara saker värre. Man ska t.ex. inte använda schampoo mot mjäll om man inte har mjäll, då ökar istället risken att man får det, man ska inte använda schampoo för fett hår om man inte har det, då brukar man istället få det osv. Ni förstår nog poängen?

Tur att jag är bra på sånt där ^^. Jag är ju dock ett dåligt exempel för jag är själv väldigt dålig på att ta hand om min hud/hy. Men börjar faktiskt bli bättre på den fronten :).

Skrev längre än vad jag tänkte om det. Nu är det iaf hög tid för en dusch. Vi höres ^^.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Wooooh! Duschcreme och ansiktsrengöring!! :D dansar

2009-03-17 @ 18:43:35
Postat av: Sandra

Tusen tack vännen! :):):)

2009-03-17 @ 22:54:54
URL: http://lillsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0