I Love:

Shopping!
Fasiken också, jag skulle vara en grym lyxhustru ska ni veta. Försökte att hålla tillbaka på shopping-fronten och har således bara spenderat 2000 kr idag. Hur mycket brukar ni handla för på stan?
Dagens inköpslista såg iaf ut så här, och vars det köptes skriver jag också;
2 par väskor (Åhlens och Umbrella)
2 par vantar, ett par rosa och ett par gråa (Lindex), tappade bort en vante idag >.<
2 spel (Megastore)
2 sällskapsspel (Worldofboardgames.com)
2 par hörlurar (ena är till Mari) (megastore även här)
1 par örhängen, 2 halsband, 1 armband och 5 ringar (H&M och Glitter)
1 blus (H&M)
1 router så jag kan ha internet hela tiden istället för ibland och 1 kortlek, (Clas Ohlson)
1 mascara och 3 par trosor (Lindex)
1 inflyttningspresent (ska dock inte skriva vad ;P)

Det är liksom 24 saker, 4 är till andra personer, så det är 20 saker till mig själv. Så här i efterhand så låter det ganska mycket x). Men jag är nöjd och månadens shoppingbehov känns ganska uppfyllt. Jag är alltid sån, när jag får pengar så går jag på stan 1 kanske 2 dagar och sen tar jag det lugnt med pengarna resten av tiden :).

Som sagt, jag försökte verkligen vara så vettig som möjlig. Hittade en supersnygg väska på Umbrella för 400kr, den är vit och jag blev verkligen helt förälskad. Men insåg att en svart väska skulle tjäna mig bättre så jag köpte inte den. Och det mina vänner, det är svårt, när man är riktigt kär i något. Har ju som sagt redan köpt en del "ego-saker" så det får vara. Så inte är jag helt oförståndig inte ^^.

Jag har på känn att detta spel kommer vara både roligt och intressant. Och ja, detta är ett av de 2 sällskapsspel som jag beställt ^^. Så det måste vi fasiken testa så snart som det är möjligt efter att det dykt upp :D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vart riktig nyfiken på det där spelet alltså :D

2009-03-03 @ 22:20:55
Postat av: Jessica

Jag har spelat nå liknande, och det var roligt

2009-12-28 @ 02:18:08
URL: http://jessicarosen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0