Ibland..

Så funkar minnet. Ibland inte. Komihåg att gå på apoteket idag +1 till minnet.
Glömde ta med mitt armband till träningen -1 till minnet.

Träningen var som vanligt mycket nice, svettades mängder ! Yes, osexigt som fan. Men nog trevligt i längden :P. Jättekul att märka att man orkar mer redan andra veckan. Det är helt fantastiskt. I love träning. Det är en ny kärlek här i livet ^^.

Hämtade ut min p-stav idag alltså på apoteket. Den ska sättas in på onsdag. Längtar inte. Men samtidigt så är det ju bra i längden. Minipiller är ett sjukt dåligt alternativ för mig. Jag och komma ihåg saker? Ja, ni ser ju där uppe, ibland, ibland inte O.o

1. Där nånstans ligger själva p-staven, det är inte så fasligt stor egentligen.
2. Har ni sett spetsen på den där saken? Inte blir man direkt sugen på att få det gjort :S.

Här har ni den i förhållande till Maris arm. (Komihåg, själva p-staven är mycket mindre!).

Kommentarer
Postat av: Mari

Får rysningar när jag ser den O.O

2009-03-16 @ 20:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0