Inget vettigt än så länge

Oväntade källor.. Musik är en bra inspiration till skrivandet. Så har lyssnat på massa musik och försöker hitta budskap och texter som tilltalar mig och mina känslor för tillfället. Jag bara såå måste ta en dag snart för att skriva av mig allt allt allt ! ^^

"I'm dead from all the loneliness and this is how i feel,
Understanding everything has never been my deal,
Maybe you have crossed my path to live inside of me
Or maybe you're the reason why I'm losing all my decency

But i believe that you and me
We could be so happy and free
Inside a world of misery
"

The One - Limp Bizkit

Hade en period då jag lyssnade mycket på Limp Bizkit. Och lite oväntat nog så är deras musik del av det som inspirerar idag. Kärlek är ett tema som cirkulerar mycket i mitt huvud, även den till familj, vänner, intresssen och så vidare.

Skrivpeppen är på max, passar ju bra att det är helg snart då. Men det är ju en viktig detalj kvar. Men tänker inte skriva vad det är :P. Men förhoppningsvis så ska det gå att lösa :). Fick fakiskt en idé till en bok idag när jag stod i duschen, vore kul att spåna lite mer på den tanken och så.


Varför skriver jag inga vettiga inlägg idag? Bra fråga, jag har faktiskt ingen aning själv ^^.
Nu ska jag dock se på Parlamentet, det är fan kärlek för mig -v-.

Kommentarer
Postat av: Ewah

Jaaaaaaaaa parlamentet DET är kärlek !!=)=)

2009-03-19 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0