Jag glääänser

Det är svettdropparna.. Doh! O.o

Nej men seriöst, andra dagen för träning, det känns fortfarande syyyyperbra, (nej inte super, syyyyper!), :P. Synd dock att man aaaldrig någonsin kommer att vara het när man tränar, svetten rinner, ansiktet är rött, och kikar man ner så ser man fort att vikterna är gode så låga ! ;). För att inte tala om när man cyklar och tar i sista spurten, då låter det nästan "grr" från mig. Men så är det antar jag ^^. Bara att leva med. Så vill ni se mig extremt not hot, då vet ni när och vars ni ska kolla ;D. Har just nu mer träningsvärk än igår, och känner mig som vanligt febrig, (det har jag gjort i flera dagar). Hoppas att det går över snart, annars blir jag ju orolig att man ska bli sjuk på riktigt.

Kan bara tillägga att en timmas träning går fort ! Fort fort, så minst 1½h varje gång, annars känns det ju inte riktigt som att man uppnår något jue ^^. Mari var med för första gången idag också, även hon har positiva intryck och vi har båda typ samma favoritmaskin; Chin up, det är bara såå coolt, svårt att förklara. Try it !
En till sak som jag tycker är helt awesome är att kunna säga: Se där, jag cyklade 4.2 km på 10 minuter, det kan jag säga er att det trodde jag aldrig att jag skulle kunna säga ! :D Dock så är min heartrate alltid crazy high. Jag förstår knappt hur jag lyckas med det? Mari hade svårigheter att få upp pulsen, jag att få den att gå ner vid nedvarvningen x).

Snart en tripp till Ica, var där igår, men givetvis så finns det ju alltid saker som man glömmer, tror dom flesta har det problemet faktiskt. Jag är fortfarande väldigt på G så känner att jag vill som inte riktigt sitta stilla. Men kanske skriver sen,  who knows.

Tack till alla er, ni vet vilka ni är ! :D Eller så vet ni inte det, men jag lär väl berätta det någon gång ^^.


Du är helt jävla underbar

Kommentarer
Postat av: Anonym

*thumbs up*

2009-03-10 @ 22:32:20
Postat av: Anonym

the f*ck?? Jag skrev DIT mitt namn och så tar den bort det?? :S

2009-03-10 @ 22:33:11
Postat av: Mari

När jag får muskler... då ska jag banne mig ta itu med din blogg systera!



Precis när jag skulle klicka på skicka kommentar så tittar jag upp för att se att mitt namn är kvar som var det första jag gjorde. Den var inte kvar! /(¤/(=%=(¤#/(&%%¤)#"/!)!(#(¤/%(#"!!(!! Som Cid i Final Fantasy 7 skulle säga... *mutter*

2009-03-10 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0