Jobbigt..

Jamen jisses. Snacka om att man är sliten idag.

För lite sömn, men fick ändå mer än vad det var tänkt, det tackar vi Mattias för ;). Dock inte allt för fasligt mycket så i tid hann man ändå till första lektionen. Har nitratjoner i skallen, kvävets jävla kretslopp, det ska man tydligen kunna, känns jobbigt. Men vill inte tänka på det alls. Andra lektionen var då svenska, lyckades chockera en lärare eftersom jag satt och stickade, han tyckte det var helt otroligt. Såg halva filmen Troja, den är faktiskt bra. Prov på antiken så fort jag känner mig redo för det. Men inte den här veckan.  Imorgon är det ju prov i Samhälls, ekonomi. Så det är det jag borde ha i huvudet. Nitratjonerna får bytas ut mot BNP och Iliaden får bli produktionsfaktorer istället. Är dock sjuukt trött. Så har ingen aning om hur länge jag kommer orka plugga. Tror inte jag satsar på ett högt betyg. Tror inte jag har ork och energi till det faktiskt. Vilket är synd. Men jag kan inte magiskt trolla fram ork om den inte existerar. Det är bara så. Alla orkar inte lika mycket. Finns inte så mycket att göra åt det.

Annars då?
Nja, jag vet inte. Är som sagt mest trött. Har varit och tränat, blev ett kort pass idag, (ca. 40 minuter). Förstår inte alls hur jag ska orka med resten av dagen faktiskt. Borde gå och handla också. Jisses. Jag vill inte ha fler saker att göra >.<. Klockan är redan fem, det känns skitmycket faktiskt. Får dra igång pluggandet snart. Har dock sagt att jag inte ska plugga längre än till 21, vilket är nog vettigt. Det får inte bli för mycket.

Dusch först kanske.. Men jag lär ju självdö i den, haha. Men kanske är en bra idé att göra det ett tag innan studerandet, samla krafterna lite ^^.

- - - - - - - - - -

♥"Nothing's the same as before, beautiful boy.... "♥

Weight Of The World - Sense Field

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0