Kärleken som man känner

Mjo.. Vissa beskriver det så bra:

"Maybe I'm amazed at the way you love me all the time
Maybe I'm afraid of the way I love you
......
Maybe I'm a girl and maybe I'm a lonely girl
who's in the middle of something
that she doesn't really understand

Maybe I'm a girl and maybe you're the only man
who could ever help me
Baby, won't you help me understand
.....
Maybe I'm amazed at the way you're with me all the time
.....
Maybe I'm amazed at the way I really need you"

Maybe I'm Amazed - Jem


Jag har ett sånt sug att jobba på mitt skrivande, verkligen. Men vars finner man tiden, och motivationen? Eller ja, den har jag nog. Motivation alltså. Det finns så mycket att skriva om. Borde verkligen verkligen försöka finna tid för det. Jag älskar verkligen att skriva. Det är så underbart. Dikter, noveller, svammel, och min bok såklart. Allt det där. Som är mitt liv egentligen. Det är faktiskt svårt att fokusera på skola när ditt drömyrke är något som är så svårt att nå, och inte är akademiskt betingat. Så jag satsar på att skaffa "ett sidan om"-yrke. Men det är ju inte det jag vill göra helst. Aj, jisses. What to do liksom?
Men ingen fara. Jag löser det på något vänster ! :P

Kommentarer
Postat av: kjellan

Snälla lilla Emma. Tror du jag skulle låta en sådan sak inträffa.. Nog för att jag latat mig en del på senare dagar. Men inte så mycke! :P

Vad var det du också ville ha? :D

2009-03-19 @ 20:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0