Lite att göra..

Som ditt förnamn sätter du ditt andra namn och ditt efternamn tar du av din närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss och din ålder tar du av mamma. Ditt yrke är det din pappa jobbar med och dina intressen sånt som du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om. Du har lika många barn som piercingar ( örhängen räknas). Din hårfärg är samma som skjortan/toppen du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna.

Jag heter Rebecka Westerberg. Jag bor i Skellefteå och är 56 år gammal. Jag jobbar som fängelsepräst och på fritiden brukar jag diskutera politik med likasinnade moderater. Jag har 2 barn. Min hårfärg är svart och mina ögon är blåa.

Kommentarer
Postat av: Mr awesome

Jag heter Peter Kristoffersson.

Jag bor i Haparanda och är 48 år gammal.

Jag jobbar som snickare och mina intressen är att, gå på soc, frysa och pölsa.

Jag har inga barn. Min hårfärg är blå/vit-randig och mina ögon är grå/blå.

2009-03-20 @ 21:26:05
Postat av: Kubbe

Jag heter David (vet inte vad mina grannar heter)

Jag bor i Luleå och är 50 år gammal.

Jag är egenföretagare och mina intressen är politik.

Jag har inga barn. Min hårfärg är svart och mina ögon är mörkblåa.

2009-03-20 @ 22:02:57
Postat av: Mari

Jag heter Prisilla Marklund. Jag bor i Skellefteå och är 56 år gammal.

Jag jobbar som predikant (fängelsepräst) och på fritiden sysslar jag med att slicka på frimärken och pilla i naveln.

Har inga barn och mitt hår är vit och min ögonfärg är svart.

2009-03-20 @ 22:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0