Liten lista :)

ÄR DU:
1. Är du singel?: Nej
2. Är du lycklig?: Oftast
3. Är du uttråkad?: Nej
4. Är du ledsen?: Nej
5. Är du italienare?: Skum fråga, nej
6. Är du cooling?: Oftast ;)

SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja, delvis
2. Har du någon gång blivit sårad?: För många gånger
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Givet!
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Jajjemän
5. Har du strulat med någon under de två senaste veckorna?: Lustigt ordval, men javisst har jag det ! ;)
6. Gillar du någon just nu?:  Yes

SENASTE:
1. Telefonsamtalet du fick?: En väldigt trist undersökning som handlade om det orange kuvertet som jag tyvärr inte vet något om, det var nästintill pinsamt faktiskt xP
2. Personerna/personen du var med?: Mariiiii
3. Roligaste grejen som hänt?:  Träningen ! :D
4. Personen du smsade: Mattias
5. Du tillbringade natten med?: Teddy, min björn som aldrig sviker ! ;)
6. Du kramade?: Mattias

Kommentarer
Postat av: Kubbe

ÄR DU:

1. Är du singel?: Ja

2. Är du lycklig?: Antar det

3. Är du uttråkad?: inte för tillfället

4. Är du ledsen?: Nej

5. Är du italienare?: inte sist jag kollade iaf

6. Är du cooling?: tror inte det



SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej

2. Har du någon gång blivit sårad?: Nope

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Nope

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Jo

5. Har du strulat med någon under de två senaste veckorna?: Nej

6. Gillar du någon just nu?: Njet



SENASTE:

1. Telefonsamtalet du fick?: Min far

2. Personerna/personen du var med?: Mats

3. Roligaste grejen som hänt?: bra och dåligt, fick mun nya dator i onsdags men det funkar inte som den ska :(

4. Personen du smsade: Min bror, önskade honom grattis på hans namnsdag

5. Du tillbringade natten med?: Um nån kompis jag sov över hos under gymnasietiden

6. Du kramade?: Min mor

2009-03-20 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0