Lörjdaaag!

Jag skriver oftast fel med flit. Men vadådå, lite variation har sällan skadat :).

Nu så var det då lördag. Och igår var det då fredag.
Jag lyckades tyvärr inte skriva ett endaste inlägg igår. Inte som att det känns som att jag var busy hela tiden, men hade en del att göra. Städa osv :). Iofs så är dom flesta mer upptagna under helgerna, så tror inte mina inlägg saknas allt för mycket faktiskt.

Ikväll så blir det då att se på melodifestivalen, rakt av ! Finalen nu jue :D. Jag och Mari hejjar på E.M.D, dom är bäst, så är det bara, älskar deras låt Baby Goodbye ^^. Vi tänkte t.o.m rösta, så mycket tycker vi om den ;P.

Lyssnar just nu på Harder, Better, Faster, Stronger av Daft Punk, gammal men funkar fortfarande så väl. Me likes !

På tal om gamla godingar så kan jag inte längre lyssna på Scooters låt "Posse".. Tänk er bara denna, vad är han, tysk? Sjunga: "We want some poooooosse". Förstår ni min poäng? Jag har väl aldrig riktigt lyssnat på låten egentligen, och nu när jag då har gjort den så är den ju helt förstörd. Det blir bara så så sjukt, och så så fel. Huvva ! O.o

Jag har egentligen inget vettigt att skriva just idag tror jag. Orkar som inte ens fundera riktigt. Det är helg, då kan man slöa på alla fronter, även i huvvet ! :P

Avslutar detta inlägg med en liten låttext:
"What you waiting
What you waiting
What you waiting
What you waiting
What you waiting for

Tick-tock, tick-tock
Tick-tock, tick-tock

Take a chance you stupid hoe"

What You Waiting For - Gwen Stefani

Hoppas alla förstår vad jag menar med denna text och att ingen tar illa upp ^^.

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar att E.M.D hade vunnit... Nu får jag egentligen se till att Sverige förlorar i Eurovision med hjälp av magi... så det så... XD

2009-03-15 @ 20:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0