Men hallå!

Den här dagen är fortfarande superbra :).
Jag ler massor, för det är kul, och det gör mig gladare.. Är jag normal? Förmodligen inte.

Sitter just nu och äter havregrynsgröt som mellanmål, stadigt och bra. För idag blir det ju som sagt träning. Längtar ! ^^. Dock så är det gjort i micron, tydligen tycker Mari att det liksom är okejj. Jag antar att jag kan hålla med, om det nu skulle vara att jag var ett stort fan av mikrad slemmig gröt o.o. Vilket jag då inte råkar vara. Men vadå, mat är mat :).

Skrivlusten är också stor idag, har skrivit 2 dikter faktiskt. Men temat är sig likt. Fast en av dom är iaf liite annorlunda från senaste verken, alltid något. Mycket kortare var den också. Så utveckling är väl på g? ^^. Lägger upp dom någon annan dag dock tror jag. Tycker om att sprida ut det i bloggen och inte ha flera efter varandra. Säger jag, men ni som varit med ett tag vet att jag gjort det förut mer än en gång ;). Men man kan alltid ändra på sig ! Eller försöka åtminstone.

Oj.. Nu fastnade jag igen och glömde bort att jag satt och skrev. Hehe, ahja. Vi höres ! ^^

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Risgrynsgröt FTW!

2009-03-23 @ 15:09:45
Postat av: Mari

Det är okej, du som är kinking *nod nod*

Jag tänker fortsätta göra det också, så vill du ha dom från kastrullen så får du fixa det själv och skölja ur ordentligt. XD

Urjobbigt att diska ur en klibbig grötkastrull, visste du det?? :O

I annat fall kan du fixa din egen i micron, inte vet jag hur du vill ha din gröt. Det är bara att lägga i mer gryn så att det suger upp vätskan, jag tror det var lite för mycket vatten i skålen XD

Köksmäst!... Micromästaren nummer ett! XD

Och nej, ta inte upp alla mina misslyckade försök... eller ja, ta inte upp alla de gånger jag har hållt på med en micro...

Eller den med julafton för många, många år sen...

Uuh...



......................

2009-03-24 @ 00:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0