Missed me? ^^

Uppdaterar sjukt dåligt under helgerna, men brukar som inte sitta vid datorn om jag ens är hemma alls :P. Umgås ju som mest med världens sötaste gullungar ^^.
Men för er som undrade:
Fredag - Sällskapsspel. Um. Finns nog inte så mycket att säga? Det hann läggas lite pussel också. But we're not normal people so thats cool ;).
Lördag - Men melodifestivalen såklart ! Och sladdrig svamp, och Shaun of the Dead, bra film :). Jag och Mari har redan våran favorit som vi vill ska vinna. Mer om det en annan gång.
Söndag - Mys med världens bästa Mattias. Som vanligt, lugnt och skönt och lite humor och bus också ^^.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nu är det en ny vecka. Och inte blev man direkt sådära jätteglad och superpigg av att vakna upp och se snöstorm utanför fönstret O.o. Lyckades inte äta frukost innan jag for til skolan men tog med mig ett äpple som jag åt mellan lektionerna :). Kom in på en intressant diskussion med min svenska lärare. Sånt ska man göra. Då tycker dom om en, om man visar sin smarta sida och intresse för litteratur. It never fails, believe me ;). Snöstormen hade iaf lugnat ner sig när jag skulle hem, alltid något. Lyssnade på Foxtrot Uniform Charlie Kilo, den låten gör mig glad, och så är den bra också ^^. Och har ni inte hört den, då har ni missat något !

Gick på stan med Mari en sväng. Köpte nya skor på Din Sko, najjs. Lånade en hunka av Mari och köpte 3 baslinnen på Gina Tricot. Man måste ju älska reor, eller hur? ^^. Vi gick även på Wedins som är i slutfasen av sin rea, och där köpte jag faktiskt 3 (!) par ballerina-skor. Rosa, gula och guldiga, totally cute ^^. Dom kostade bara 19kr/paret. Inte fan är det illa inte ^^. Har även varit på apoteket och köpt medicin för stackars magen, orkar seriöst inte ha ont längre >.<.
Tjejjer vet fan hur man shoppar, 4 par skor och medicin för under 500kr, sen 3 linnen för precis under 100 ;). Mari bjöd på sen lunch/tidig middag på Subland också, kycklingsallad - mums ! Drack apelsinjuice till det, that's the new life vet ni :). Vi avslutade med en tripp på ica där quinoa inhandlades och även hårfärg. Nu är jag less på att vara rödhårig faktiskt. Vill ha en lite mer naturligare hårfärg :).

Och nurå så är jag hemma. Ska ta mig en dusch och ett litet bad, behöver tina upp och slappna av. Efter det så tror jag att jag ska se någon animé och sen börja läsa på min bok till svenska. Ska faktiskt läsa Arn. Det var antingen det eller Tristan och Isolde, men det lät fruktansvärt trist om man får dra det dåliga skämtet :P. Hoppas alla haft en trevlig helg och en bra början på den nya veckan ^^.

Jag är sugen på att spela som fan faktiskt. Hm. Kanske? ^^

Kommentarer
Postat av: Mats

Det var bra shoppat ^^

2009-03-02 @ 19:20:46
Postat av: Mari

*spelar upp låten som ska vinna och fortsätter dansa*

Mmm... Kycklingsallad...

Snygg bild. väldigt läcker!

2009-03-03 @ 02:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0