Morgonlycka!

Alltså, vet ni vad. Det är sååå konstigt. Vad är? Min kropp! För det första upptäckte jag att jag gör saker mycket fortare utan att det känns mera jobbigt. Och när jag är nyvaken så brukar det liksom vara det direkt motsatta O.o. Jag känner och upplever min kropp på ett annat sätt nu. Det är superskumt! Men coolt :).

Jag ska förklara mer sen. Som sagt, deghjärna på morgonen ^^.
Nu ska jag göra frukost och fortsätta vara lika glad. För glad det är jag, superglad ! :D
Ska faktiskt till och med offra mig och äta fil, givetvis med bananer i, kanske äter en kiwi också. Och rostade mackor. Och en kopp vidrig snabbkaffe ;).

Hoppas alla är lika glada som jag idag :D.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

själv steg man upp 06.00 :( å sov 5h inte kul... trött som ett ägg var man, senast jag var riktigt pigg var när jag hade sovit 11h :D

2009-03-12 @ 11:46:48
Postat av: Emma

Trött är jag med, sömnproblem nu i flera dagar, blä. Tror jag spillde 3 gånger när jag skulle göra en kopp kaffe, då är man inte riktigt klar i huvvet ;D

2009-03-12 @ 12:12:19
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0