Morgonvanor

Godmorgon ^^.
Sitter här och funderar. Tror jag. Isch, jag är trött. Och så har jag så satans ont i ryggen, inte kul alls !
Jag förstår mig inte på folk som äter på morgonen, det är något så gud så jobbigt. Har suttit en halvtimma med min yoghurt, och då var det ändå inte överdrivet mycket till att börja med :S.

Ska snart gå iväg till skolan där jag hoppas att min lärare befinner sig, blir så trist att vara där liksom 2h innan man behöver i sånna fall >.<. But I have hope !

Vad händer idag då? Fråga mig inte, har som vanligt minmal koll på det mesta här i livet ^^.

Ta hand om er idag och under helgen era vilda spånhuvven ! :)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag tror på rediga "Mattiasportioner" av fisk och potatis på morgonen. Det ska väga minst 0.9kg, det ska vara ett träningspass i sig att få i sig frulle ^^

2009-03-20 @ 11:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0