Nöjdast !

Jag är typ klar med min diskussionsfråga! Jag var som sagt sjukt opepp på den samt att självförtroendet var typ lågare än Glocalnet. Men jag gjorde klassiska: Tänk om, tänk rätt! / Gör om, gör rätt ! Så vad gjorde jag? Mjo, jag kollade igenom vilka frågor det fanns att välja på. Och jag valde en helt annan. Och det funkade superbra. Att dissa moderaternas politik har jag fan blivit grymmare och grymmare på genom månaderna. Så det gick ju jättrebra :). 3 sidor blev det inte. Men fan vad man ska svammla för att det ska bli så mycket? Jag är inte så mycket för svammel personligen. Mera rakt på sak, säga det nödvändigaste och lämna resten ^^.

Som jag sa till Emma och Mari en gång:
"I Norrland är det smisk och hårda ord som gäller !"

Så nu är jag på bra humör igen :). Ska givetvis kolla igenom allt en sista gång och lägga till /göra lite småförändringar innan jag är helt klar. Men för dagen har jag iaf gjort mitt. Har tittat på det på tok för mycket nu för att det ska gå att göra helt klart ikväll, blir ju lätt så om man sitter med det för länge :).

Så nu ska jag i lugn och ro njuta av min Loka Päron och inte tänka på det något mer ^^.

Kommentarer
Postat av: kjellan

lågare? =)

2009-03-26 @ 23:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0