Nu äre helg!

Sådärja. Nu så var man då hemkommen från skolan ^^. Började dagen med samhällskunskap, konkurrens, så spännande ;). Men lärorikt om inte annat. Fick iaf veta hur den där jäkla diskussionsfrågan "typ" ska se ut. Personligen så föredrar jag ju att skriva efter en mall, och det här kommer vara första gången jag skriver något liknande, så det är nervöst och spännade på samma gång ! :P. Min lärare bedyrade iaf sitt förtroende för mig, han är övertygad om att denna sortens uppgift passar mig med tanke på dom argument jag för i klassrummet och hur jag gör det. Tror det var så han sa iaf ^^. Så det är ju fint att läraren tror på mig. Nu ska jag bara lyckas med det också ! O.o

Sedan över till .. Svenska ! Såg klart Hamlet, jisses vilken film att se. Tung är den, och svårsmält. Men känns som att jag greppar konceptet iaf ^^. Synd bara att min rygg nu gör ännu mer ont. Sate säger jag bara.. :/

Skrev ner kapitelupplägg och stödord/meningar till en av böckerna som jag funderar på att skriva. Det blir en kort bok, och då menar jag verkligen kort. Lite sådära faktabok, fast personlig, från min synvinkel. Ahja, kanske berättar lite mer utförligt någon annan dag. Vet inte än om/när jag ska skriva boken iaf så :).

Så vad ska man då göra nu då?

Ryggbesvär åt sidan, jag ska till gymmet ! Fast inte förrens om en timma eller så. Orkar inte hålla på och mesa mig för småsaker. Ska dock självklart ta det lugnt ^^.

Men vi höres, ha en bra helg huvven ^^.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Skriv en pekbok vett ja :D

2009-03-20 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0