På tal om det

Jag överlevde provet iaf. Fick börja det tidigare så var typ klar när alla andra kom för att skriva sina, in your faces ;). Nej skojja ju bara. Det var ett rätt kort prov, och jag har knappt ens pluggat, så jag svarade då inte på allt. Men jag har inga ambitioner på den fronten, ett G kan jag känna mig nöjd med. Om det krisar senare så har jag iaf tid att fixa till det, om jag vill ha ett högre slutbetyg dvs.

Så nu fick jag tid över, turligt nog. Så nu hinner man äta något innan det blir att fara till Öjebyn :). Får se hur det kommer sluta. I will tell you later anyways.

Kan iaf tillägga att dagens humörsvängningar inte är att leka med. Ojoj! I det stora hela så är jag iaf stundtals irriterad eller stundtals mest ingenting. Är så trött i kropp och själ just nu så finns inte så mycket plats för annat.


"I will never surrender, never give in
You can't break me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0