Roliga småsaker stulna från ze internetz!

Story nummer 1, verkar vanlig, tråkig, men vänta till slutet ! ;D
Tjejen: Hej!
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt..
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet!
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner mig väl?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja, älskling.
Tjejen: Älskling...

När killen tröttnat på tjejen..
Nu läser du nerifrån och upp...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tre kvinnor samlas; en singel, en förlovad och den tredje är gift. De bestämmer sig för att ta reda på hur man bäst förför en man. Samma kväll ska de ta på sig en body i svart läder, höga klackskor och ha välmålade ögon som en överraskning till sin partner.

Dagen efter samlas de igen för att höra hur det har gått... Singeltjejen, som haft en blind-date:
- Så fort han öppnade dörren och såg mig i utstyrseln skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på golvet...
Den förlovade tjejen:
- Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och sminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt att stå där nästan naken, så jag tog på mig en pälskappa som jag hämtade i garderoben. När han kom hem, öppnade jag pälskappan så att han kunde se vad jag hade under. Han blev tokig och skrek av lycka, han kysste mig överallt, vi gick till sovrummet och älskade två gånger på raken.
Den gifta tjejen:
- Ja du (med en besviken ton), jag tog också på mig läderbodyn och skorna. Jag sminkade mig mer än vanligt och kände mig snygg. När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog TV-kontrollen i handen och sa:
- Hörru Batman, vad blir det för mat idag??


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tänk dig att du är en av ett fåtal utvalda som ska välja en
världsledare, en president som ska styra över vår jords alla länder
och frambringa fred och välmående bland såväl människor som djur.
Du har tre kandidater att välja emellan. Men först vill jag att du
svarar på följande fråga:
Om du kände en kvinna som var gravid och hade åtta barn redan,
varav tre utav dem är döva, två är blinda, en var efterbliven och
kvinnan själv har syfilis. Skulle du rekommendera henne en abort?
Så vidare till de tre kandidaterna där du ska välja en:

KANDIDAT 1
Han samarbetar med mutade politiker, konsulterar astrologer
och har två älskarinnor vid sidan om. Dessutom kedjeröker han och
dricker ett tiotal glas Martini varje dag.



KANDIDAT 2
Han har fått sparken från två arbetsplatser, sover alltid
till klockan tolv på dagen, rökte opium under sin ungdomstid vid
universitetet
och dricker en hel flaska whiskey varje dag!


KANDIDAT 3
Han har fått en hjälteutmärkelse av sitt land, är vegeterian,
röker inte, dricker inte och har inga skandaler bakom sig.
Vilken av dessa kandidater skulle du välja?
Svara på frågan innan du läser vidare.








Kandidat 1 heter Franklin D Roosvelt
Kandidat 2 heter Winston Churchill
Kandidat 3 heter Adolf Hitler
Man ska således inte döma folk efter deras vanor......
Jo, en sak till. Angående aborten, svarade du Ja?
Grattis! Då har du just tagit kol på Beethoven!

- - - - - - - - - - - - - -

 En dam kommer in i en zoo-affär för att köpa ett djur till sina döttrar. Efter att ha gått runt lite ser hon en papegoja och bestämmer sej för att köpa den. Expediten sa att den hade tidigare bott på en bordell så den kan ha snappat upp sej ett par snuskiga ord. Men kvinnan sa att det var lugnt, hon var inte känslig och hennes döttar var gamla nog för att tåla ett par fula ord.
När hon sen kommer hem med den och tar av duken över buren så säger papegojan:
- Wow, ett nytt bordell hus och en ny bordell mamma!!
Kvinnan tar inte illa upp utan skrattar bara.
Sen kommer döttrarna hem och då säger papegojan:
- Wow, ett nytt bordell hus med ny bordell mamma och med nya horor!!
Döttrarna blir först lite förvånade men skrattar sedan.
När maken kommer hem så säger papegojan:
- Wow, ett nytt bordell hus med ny bordell mamma och nya horor, men samma gamla kunder!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Finns ett ex antal versioner av den här berättelsen som har typ samma mening. Men dom får mig typ alla att skratta, det är faktiskt rätt kul ;).


Det var en varm och solig dag i Kolmårdens djurpark.
Erik och Sara, ett par som varit gifta några år, är där och tittar på alla djuren. Hon bär en ganska kort, ärmlös, rosa klänning som får en del män att vända sig om och beundra hennes solbrända ben. När dom passerar apburen får en gorillahanne spel. Han slår sig för bröstet och utstöter diverse gutturala läten. Han slänger sig upp mot gallret och håller sig fast med en hand och två fötter, samtidigt som hans lediga hand fortsätter slå på bröstet.
 Erik säger till Sara:
- Jag tror fanimig att han har blivit pilsk på dig. Sexa till dig lite och reta honom så får vi se hur han reagerar.
Sara putar med läpparna och kastar slängkyssar mot gorillan. Sen lyfter hon bysten, tittar under lugg och blinkar med ögonen.
Gorillan frustar som om han blivit tokig.
- Släpp ner ett av axelbanden, älskling, föreslår Erik.
Sara låter ett av banden falla ner och på Eriks förslag låter hon klänningen glida upp längs låren.
Gorillan utstöter ljud som skulle kunna väcka en död och håller på att förgås av kåtslag.
Då tar Erik tag i sin hustru, öppnar burdörren och kastar in Sara till gorillan:
- Nu kan du ju försöka få honom att tro att du har migrän!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kommentarer
Postat av: Kubbe

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2009-03-12 @ 17:15:17
Postat av: Mattias

Instämmer ^^

2009-03-12 @ 17:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0