Skumma drömmar

Jepp, sånna har man ibland. Jag drömde att jag behövde noppa ögonbrynen, det var hemskt :S. Men så är det ju inte irl, jag har fina och välskötta bryn ^^. Var det allt jag drömde? Nja, jag drömde att jag var med Mattias också, det var nog en sanndröm ;). Hoppas jag iaf !

Så vad ville jag ha sagt med det här? Absolut ingenting. Men klev upp 08.15 idag, (vaknade 07.50, av mig själv O.o). Har hunnit konstatera att jag är inte så speciellt trött heller trots att jag somnade vid 01-tiden. Tror min nya livsstil har gett mig mer energi och ork faktiskt. Ni borde testa, det är underbart ^^.

Igår hann jag faktiskt inte spela något, snöade fast i dom 2 senaste Grey's Anatomy, sen blev det datorn ett tag innan läggdags. Jag älskar verkligen den serien, vill verkligen inte behöva vänta på resterande avsnitt av säsongen, (säsong 5 för er som undrade). Men det är ju en sån där sak som man måste göra, oavsett om man vill eller inte :P. Men spännande är det !

Imponerande nog har jag även lyckats få i mig lite frukost, det blev lite yoghurt, vi är inte förvånade säger jag bara ^^.

Nu fastnade jag heelt i tankeverksamheten. Men ska visa hur min frukost oftast brukar se ut:

Det är alltså då vaniljyoghurt, banan, kiwi och lite riven mörk choklad. Vilken frukost va? :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det såg riktigt gott ut ;)

2009-03-23 @ 23:31:54
URL: http://jennahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0