Soool och kyla

Passar inte så bra i min värld. Jag vill ju ha sooool och värme! :D
I år ska jag faktiskt göra ett seriöst försök att bli brun också.. Ja, jag vet. Jag säger det varje år >.<. Men men.. Men jag har hopp nu.. Och planer.. Och och.. Och egentligen inget som jag inte hade förut.. Eller jo! Ökad livslust, mer energi och glädje ! :D. Vi får se hur det går med det, är ändå ett tag kvar iaf så ^^.

Vad händer idag? Jo nu ska jag snabbt fixa något att äta innan det bär av till träningen igen ^^. Träna är så kul så kul, inte alltid sådära superkul när man är mitt i ansträngningen, men mellan övningarna och efteråt är det s u p e r niiice!

Håller på att bubbla över av all glädje och optimism idag. Haha. Idag har jag även lärt mig att jag stavat ett ord på engelska fel hela jävla tiden, dvs jag visste inte ens om att det var fel. Men nu vet jag. Så jag vill tillägga att ni är inte så uppmärksammma när ni läser mina texter. Det heter ju completely inte completly som jag alltid har skrivit x). Men jag står för mina misstag, fastän jag skäms över dom ^^. Men nu vet jag ju det iaf, alltid något om inte annat :).

Ja just det ja, ätbart. Är faktiskt superhungrig!

Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0