Sorry, skitinlägg x)

Hej igen !
Där ser man. Jag hade rätt ännu en gång ;D.
Har dock inte så mycket som jag kan göra för tillfället. Mari lockar mitt hår så jag måste sitta rätt still. Men skriva går bra ^^. Meningen var att jag skulle vara klart drygt 16.30, jag funderar dock nu på om detta är möjligt. Jag har iofs inte allt för mycket kvar av sminket, det hänger nog mest på hur snabb Mari är med locktången. Så inte förväntar jag mig allt för mycket inte x).

Ska bli trevligt att träffa lite folk igen, kändes som ett tag sen sist O.o. Och för att inte nämna vinet. Me loves vin ^^.

Tyvärr så har jag nog inget vettigt att skriva för tillfället dock .. Så det kan gå. Men hoppas ni alla har en trevlig fredag iaf ! :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Haha erkänn! Jag var rätt så snabb med locktången! Snabbare än igår iaf *nod nod*

2009-03-06 @ 16:40:53
Postat av: Kubbe

I can noez halp teh Retarded Kittehs

2009-03-06 @ 16:56:06
Postat av: Ewah

Sooo cute kitten ... retarded and cute lol

2009-03-06 @ 19:29:24
Postat av: Emma (Lady)

Hoppas du hade en Trevligare Fredag än vad jag hade... -kramar om-

2009-03-07 @ 02:58:43
URL: http://blondlittlelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0