Stressad som vanligt :P

Minnet hängde inte med hela vägen, så glömde ta bilder igår x).
Men så kan det gå !

Kom just hem från skolan, höll på att dö av tristess. Vi såg den sjukt dåliga filmen "Korpen Flyger" på svenskan. Som tur var så räddades jag av ett roligt sms. Tack Kubert ^^. Skulle nog inte överlevt annars ;).

Ikväll: Så är det fest faktiskt. Länge sen ! Så nu ska jag då genast sätta igång och fixa mig, börjar med en dusch. Känner mig faktiskt lite stressad. För det kan ta sjukt lång tid för mig att bli klar O.o

Tänkte hämta ut paketet på coop idag, eftersom vi inte gjorde det igår, mina skor var livsfarliga så vi bestämde oss för att inte göra det, men känner att jag inte har tid. Kändes dock inte det minsta lockande att göra det imorgon då det finns en risk att man kan vara bakis. Men man får väl offra sig helt enkelt :P.

Men vi höres. Slänger säkert iväg en uppdatering innan jag far. Brukar trots allt sitta framför datorn och sminka mig ^^.
Kram på er ! :)

♥  Mattias ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0