Svammlar-

Vem fan tror du att du är !?
Du ska inte tro att du är något. Du ska ta mig fan bara veta att du är något !
Och du är värd hur mycket som helst.
Helt enkelt bara därför att du är en människa. För att du sårar inte andra och gör inte andra illa med mening.
Du försöker, du gör ditt bästa.
Därför är du värd allt. Allt det bästa. Nöjj dig aldrig med mindre.
Du ska veta ditt värde.
Ditt värde som människa, person, vän.
För mig är du värd hela jävla världen och mer därtill.

Vet det min vän!

Och så här känner jag för alla mina vänner, så är det bara !
Ni är värda allt!



Kommentarer
Postat av: Mari

Och hör sen!



Aaw det gäller för dig med ska du nog se :)

2009-03-31 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0