Tröstshopping!

Har varit på stan ett par timmar, (rättare sagt 4.5h), och tröstshoppat lite och druckit latte med chokladsmak ^^.
Typiskt jag att slösa upp min sista tusenlapp bara sådär. Men wtf, jag påstår att det var nödvändigt. Har haft ont i armen. Förmodligen mycket mitt eget fel, man kanske inte ska springa på stan och härja, byta kläder, lyfta påsar, svänga armen fram och tillbaka hit och dit ^^. Tydligen är jag inte så klöver, för det är tydligen rätt underförstått att man inte ska hålla på allt för mycket med den från början... Därav instruktionen att jag inte fick träna = inte anstränga armen, som man nu då faktiskt kan göra på flera sätt. Det vet jag nu iaf ^^. Tur man har tröstshoppingen som stundtals gör en glad igen dårå :P.

Nu då? Antar att man borde snickra nå tröstmat, fast nyttig sådan såklart. Och se på parlamentet. Det låter superbra.

Ta hand om er huvven och spån! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0