P-stav och frukostsvammel

Hej hej på er ! :)

Nu så har man en p-stav i armen. Och det var inte sådära superfarligt, jag lever iaf fortfarande ^^. Känner mig superskum för tillfället, men det går nog över snart hoppas vi :P Jag gillar barnmorskan, hon hade dreads, så fräänt ! Dock så var det inte så kul att sitta i ett väntrum och bara se gravid-tidningar överallt, läskigt ! O.o Man känner sig iaf mer nöjd över beslutet att skaffa sig ett bra preventivmedel, det kan jag ju dock säga.

Nu får jag inte träna armarna på ett par dagar. Trist. Och jag som skulle till gymmet imorgon. Kanske är lika bra att skippa helt så man inte råkar göra ngt med stackars armen (vore ju såå typiskt mig eller hur?). Men att inte träna på så många dagar. Jisses. Hm. Får se hur vi löser det där :).

Nu ska jag komma på vad jag ska ha på mig idag och även äta frukost. Vaniljyoghurt med banan, mums ! Orkar faktiskt inte plåga mig själv med filen ngt mer. Jag tycker verkligen inte om fil, och jag struntar i om det är bra för magen :(.

Ha en strålande dag alla, är ju sånt superfint väder ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0