Första dagen på en fin vecka, hoppas jag :)

Jag hoppas alla förstår att jag tar det inte seriöst. Så ni behöver inte ta det seriöst heller ^^.

-

Idag är det då måndag. Har varit på skolan och hade rätt så kul på morgonen. Våran NK-lärare är supertrevlig, vi pratade böcker, fantasy bl.a, det var nice ^^.

Sen hade jag då svenska, där jag nästan dog O.o. Ngn i rummet brevid hade så mycket parfym på sig, att varje gång dörren öppnades så höll jag på att kvävas i ett parfymmoln. Seriöst, det tårades i ögonen. Jag fick ta min allerginässpray, började blöda näsblod och sen fick jag väärsta hostattacken så t.o.m min lärare undrade vad som stod på :S.
Vad är det med människor idag? Jisses liksom.

Nu måste jag börja röra lite på mig. Ska laga mat sen en sväng på schtaan för att köpa lite saker. Senare blir det träning - yay ! :D Har faktiskt sett fram emot det :).

Um.. Möjligt att jag skriver något vettigt senare. Vi får se ^^.

Ha det bäst alla ni !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0