Nu så :)

Jag uppdaterade aldrig igår efter Öjebyn, men fastnade i andra saker helt enkelt :).
Igår var då alltså första träningsdagen, det gick bra och kändes bra. Väldigt upplyftande måste jag säga. Idag har jag dock lite träningsvärk, men inte allt för farligt, det gör ont i magen när jag hostar :P. Idag är träningsdag nr 2. Målet är att vi ska träna 3 dagar i veckan, får se hur det kommer att gå. Än så länge är jag optimist för att jag tycker att det är kul ^^. Så dagarna för träning är mån-tis-tors.

Ska så snart som möjligt rita upp mitt nya veckoschema och lägga in en del ändringar. Tar nog ett par veckor innan jag har kommit in i rutinerna, men efter det så är det nog möjligt att ha lite mer tid för social-livet, just nu tar skola + planering upp typ hela min tid O.o. Men det är bra, att skaffa struktur på sitt liv får ta tid. Så är det bara. Det är inte bara skola, tid för studier och tid för träning som ska planeras, utan även saker som mat och tid för det privata skrivandet så att säga.

Rutiner är bra, planering är bra. Try it ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0