*kikar fram*

Jag skriver inte så mycket nuförtiden. Men jag ska återkomma med fler inlägg när jag har något vettigt att skriva om. Det kan jag lova.
Har fortfarande fullt upp med skola och annat här i livet. Försöker fortfarande få ordning och struktur på dagarna. Jag är iaf lite halvstolt över att jag inte spenderar speciellt mycket tid alls framför datorn, alltid något va? ;)

Har iaf lyckats roa mitt spelsug lite granna den senaste tiden och återbesökt Final Fantasy X. Blev tyvärr sorgligt påmind om att min "nötar-fil" som jag kallar det, (har en till varje spel), är lite av ett fail. Jag gjorde lite fel och nu så kan jag inte göra något åt det.. Känns sådär lagomt trist när man har 242 speltimmar på bara den filen. Jag lägger mitt hopp på min nyaste fil, har bara precis fått tillgång till mitt airship, så finns en hel jävla del att göra O.o. Men jag har hopp för framtiden, plus att jag är en grym nötare, ni anar inte ^^. Fast ibland så fuskar man lite och tar hjälp av Mari, hon är också en bra nötare + att hon har en aniiings mer tålamod än jag på vissa fronter/ställen i spelet ;). Tänker då först och främst på Thunder Plains där man ska undvika 200 blixter i rad, utan att slåss, spara eller lämna området, genom att trycka på typ X i rätt sekund. Jag suger stenhårt på det och har själv ett personbästa på typ 40.. Yeah.. Räckte inte så långt.. Men Mari har tydligen awesome dodge lightning skills, lucky me ^^.


Btw så skulle jag vilja hyra en liten kines eller liknande att göra lite skolarbete åt mig.. Suck..


Ha det bäst  ! :)

Lulu från Final Fantasy X, hon är min supercoola svart-magiker med stora bröst, en häftig urringning och en klänning som måste väga massor ! Syns inte så bra på bilden dock men hela nedre fronten består typ av bälten O.o.

Kommentarer
Postat av: Krille

Fast så stora bröst har hon ju faktiskt inte. Tifa däremot, där kan vi snacka livsfarliga grejer.

2009-05-05 @ 14:45:52
Postat av: Emma

Tjaa.. Av de bilder som jag har sett så har hon iaf minst C, och det i min värld går under kategorin "stora bröst". Sen att Tifa har större, det kan ingen förneka, men.. Dom är fan it real ! >.< Fast det är ju klart, om jag skulle bli slashad i bröstkorgen så skulle nog även jag passa på att skaffa ett boob-job.. Lr vänta nu, det skulle jag inte alls ^^. Och nu har jag svammlat bort mig tillräckligt med slutsatsen: Lula har stora bröst, Tifa är en barbie-wannabe med ett boob-job. Yeah.. Jag är inte ett Tifa-fan whatsoever, hoped that bitch would die instead of sweet innocent and oh so very cute Aeris/Aerith :).

2009-05-05 @ 15:49:53
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0