Strålande nyheter !

Vet ni vad? Jag fick alla rätt på mitt psykologiprov, alla, inte ett endaste fel. Det är fan imponerande :D. Min lärare sa " Det händer inte allt för ofta", så yay me ^^.

Började dagen  med att plugga lite, läste min tråkiga bok som jag måste läsa till svenskan. Sedan lyssnade jag lite på musik, Hawthorne Heights = Kärlek. Men min iPod laddade ut.. Så nu sitter jag hos Mari och laddar den och gör inte speciellt mycket alls. Ska fixa lite små-stuffs och sen ska jag gå igen.

Helgen har varit härligt vanligt tråkig, som det brukar vara. Började spela Final Fantasy  X-2 igår igen, it still sucks, precis som första intrycket, men jag ska ta mig fan spela det ändå. Jag vill se vad som händer och sker. Det fungerar iaf delvis som underhållning, jag har skrattat åt en del saker. Btw så är musiken hemsk, hemsk I tell ya ! O.o Men det ska nog gå, tror jag. I have hope anyways !

Imorgon är det prov i Naturkunskap, jag känner mig lugn eftersom jag bara satsar på G, så det så. Ska knappt plugga, ids it. Jävla skitämne om du frågar mig :P.

Ha det bäst alla ni, you know I love ya ! ;D

Kommentarer
Postat av: Mari

Imponerande och grattis i efterskott XD

2009-06-10 @ 17:18:35
URL: http://aeonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0