Tack !

Tack vare er människor så har jag fått ett par ideér till några blogginlägg, faktiskt. Ska nog bli en liten serie utav det. Kommer givetvis att handla om tv-spel, det jag älskar mest här i livet, (fast det är ganska delad förstaplats med fantasyböckerna). Fantasy är livet. Eftersom det vanliga livet suger GET så är det ju underbart med det påhittade, håller ni inte med? ^^. Nej, jag är inte negativ, jag är en optimist, faktiskt. Men man behöver inte tycka att världen är en bra plats för det, lite sådära mer i överlag :).

Kommer dock inte påbörja det idag. Ska faktiskt ta itu med lite skolarbete eftersom ingen har anmält sig frivillig att göra det åt mig, (jag betalar bra ;) ). HINT HINT, för er som undrade ^^.

Men imorgon, för då är det tvättdag. Så lika bra att spendera tiden med lite kanske inte förstklassig men ändå någorlunda bloggande? ^^.

Take care people's, you know I love you ! :)

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Hockey hos mig på Torsdag?

2009-05-05 @ 21:11:44
Postat av: kjellenjem

njemnjem :)

2009-05-06 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0