Tvätt, Csn och Spel

Idag ska jag tvätta faktiskt.. Har bytt dag ännu en gång. Och jag ska inte skräpa ner Emma, bara lite ;).
Jag har så lite att göra att jag tvättar på en fredag, är det verkligen så? :P Jo, men det är mellan 13-16, så inte kvällstid iaf, det hade nästan varit lite sorgligt på något vänster ^^.

Annars då?
Det vet jag faktiskt inte, ser nästan fram emot ännu en dag då man inte gör mycket alls, spelar kanske, ser en film :).

Har lite problem's at the moment, med pengar. Utbetalningen för mitt csn-lån/bidrag kommer vara på tisdag och är då 18 dagar efter utsatt tid. Detta hade jag kunnat lösa mycket tidigare, om jag visste om problemet. Men så här är det, har man inget eget hem så kan det bli lite tjorvigt ibland, jag adressändrade till min mamma, så där hamnar all min post. Och hon uppfattade inte att det var viktigt med brev från csn, så hon sa aldrig att jag fått det. Så det  hamnade i mina händer 12 dagar efteråt.. Där ser man.. Och jag tror nog alla ni som läser har vett att veta att det är ett stort problem med att ligga snart 18 dagar efter i ekonomin, inte minst för diverse räkningar.. Och det faktum att man är helt pank och inte ens har pengar till bussen, that's messed up >.<. Man blir så less.. Men det är bara att bita ihop och vänta.
För en gångs skull så var det ju iaf inte csn's fel, dom är ju annars rätt kända för att vara halvhatade :P. Utan denna gång var det faktiskt skolan som "inte uppfattat att jag ämnat söka studiemedel", nähä, det står ju bara på ansökan !? Jävla #@!%#@%&! Så där ja, nu suger vi fast i optimism istället ^^.


Utöver det så är det inte så mycket, nöter i Final Fantasy X, det är drygt, men älskar känslan av achievement när man klarat av något svårt/långt/jobbigt. Blitzball t.ex. är ju bland det värsta som finns, drygt och inte speciellt kul alls, tyvärr. Men man måste ju p.g.a Wakka, jävla Blitzball-bögen från Jamaica, men han har sin charm iaf ;).

Wakka i mitten och Besaid Aurochs, hans lag (inte alla dock). Jag gillar det faktum att han lämnar över laget till mig cuz he's retiring, men så fort man har airship'et så kan man rekrytera honom, nice eh? ;D
Jag gillar även det faktum att man i slutändan inte har någon från orginallaget i Besaid Aurochs, så vad står namnet för egentligen, no-one cares, det är typ bara Ronso Fangs som behåller orginalmedlemmarna, resten byter friskt ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0