Helgen

Hej och hallå igen. Måste träna på att vara mer aktiv med skrivandet, men det ska nog lösa sig ! :)

I fredags vet ni vad jag gjorde så tänkte bara posta en bild ;):


Mari ser extremt road ut medans resten inte gör det, undrar vad som hände? I can't remember O.o

Eftersom Mari inte såg så het ut på denna bild så får ni en till:

Naw, söta flickan jue ^^. (Inte jag då ;P)

 

Lördag var man seg som ett arsle med huvudvärk. Vaknade upp för fjärde dagen i rad med feber, fattar verkligen inte varför? Skumt! Styrde filmkväll med Donne, orkade dock bara se 1 film sen blev det att spela igenom de nya banorna till Magic Ball, jag älskar det spelet ^^.


Detta är då Donne för er som inte hänger med, gullig typ fastän han är ett riktigt jävla svaaiin också! ;P

 

Idag nöter jag farmville, ser Greys Anatomy och dricker Loka päron:


Undrar om jag gillar Loka päron nå? ;)


Kommentarer
Postat av: Mari

Liar! Jag är inte het på någon av bilderna! XD

2009-09-28 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0