Tärt as

Sitter här och skriver ^^. Seriöst, ska inte gå in på detaljer, men jieses vilken jobbig natt ! O.o
Vet inte alls hur mycket man sovit egentligen. Blev ingen skola idag då jag mår långt ifrån bra. Vaknar fortfarande upp febrig och nu mår jag illa för att jag ätit. Knas. Fast logiskt. Jag måste börja äta bättre, jag vill, men jag vill inte. Makes sense? No, men så är det !

Vaknade iaf och var uppe före tolv, stort framsteg ! :) Sånt gillas skarpt. Nu ska jag bara försöka må bättre på alla sätt och vis och ta itu med saker. Blev tyvärr ingen större update än så just nu iaf, men jag skrev något åtminstone :). Ha det bra !

Våga! Det ska jag :).

Kommentarer
Postat av: Mari

Hmm.. Försök äta nyttigt i mindre skala? Sånt som är lätt. Typ soppa eller något..

Du/ni kommer säkert på nått :)

2009-09-28 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0