About the way you hold my hand

Jag tog mig en liten liten stund idag då jag funderade på hur jag tänker och känner om saker. Men det känns ganska tomt just nu i hjärnan faktiskt. Det jag vet, det vet jag redan. Det som jag inte vet har jag inte ännu upptäckt så det får lämnas till någon annan dag.

Jag skrev ett väldigt långt inlägg just nu om en viss person. Men bestämde mig för att radera det. Det jag tänker och känner behöver jag inte skriva ut i bloggen, inte än i alla fall. Så länge mina tankar och känslor runt den här personen ligger på en bra och positiv nivå så kan jag lämna det så.

Don't want anything, don't need anything
Just want this moment
Right here, right now
With you by my side
Just want your kiss
the touch of your fingertips
On my skin
Touching, caressing
Not caring, just sharing
A single moment, honest and true
Just me, just you..


Nu lämnar jag det här inlägget. Ha det bäst alla ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0