Don't you ever ever feel...


Idag är det fucking 22 minusgrader.. Fiiii fan. Hade planer på att gå på stan, men fuck no! Jag vill inte frysa till döds :S. Jag fasar redan för att behöva gå ut på balkongen och röka en cigg. Brr !

För mig är det fortfarande "morgon", och ja, jag har morgon i flera timmar, timmar då jag bara sitter och är seg innan jag gör ett ryck och faktiskt gör något. Idag ska jag städa upp lite hos Donne, det behövs ! Sen ska jag nog inte göra så mycket alls. Skönt det.

Om det var någon som råkade undra om jag det var jag som skrev det tidigare inlägget, ja, det var det. Om inte annat anges är det jag som skrivit texterna. Så då vet ni. Det bor en liten poet i mig, inte av den överdrivet flummiga sorten, men den fina och rara som skriver fina texter om kärlek och sånt ^^. Egentligen var det jag menade den känslosamma sorten, och känslorna kommer ut som fina ord och meningar.. Nog om det nu.

Känner mig riktigt jävla seg. Tror jag ska tända en lampa, röka morgonciggen, dö lite, och sen göra mitt ryck. Låter som en plan, har ju faktiskt min egen musik att lyssna på. Det underlättar när man ska städa.


Hörs senare boys and girls !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0