Give me a chance to hold on

Åh vad jag är seg.. Igår var jag så trött så trött.. Men tror ni jag kunde sova? Självklart kunde jag inte det. Fan vad jag hatar att inte kunna somna, det är så fruktansvärt irriterande.. Så idag struntade jag i att kliva upp en vettig tid, varför skulle jag göra det liksom? Ibland får man faktiskt sova. Även om jag innerst inne har lite stress och ångest över det så får det fakiskt vara helt okejj.

Igår såg vi på två filmer, först såg vi.. Eh.. Alice i Underlandet ! Den nya, Donne hade inte sett den så då såg vi den igår. Sen såg vi en halvhemsk komedi som heter You Again. Jag hade minst problem med den, men den var stundtals lite jobbig att se på..

Vi pratade även en del om vad som skulle hända idag. Jag är inbjuden till en nyårsfest i stan, men helt ärligt så känner jag mig inte ett dugg pepp på det. Känner mig bara halv-social för tillfället och då skulle det nog passa bättre att stanna "hemma" så att säga. Dra en liten mini-fest här och bara vara. Jag ska fortsätta tänka på saken. Jag kanske blir mer pepp sen. Who knows.

Vad mer, vad annars? Don't know. Händer inte så mycket i världen och inte heller i mitt huvud. Tänker bara på att jag ska få fara hem snart och att min ekonomi är helt åt helvete, vilket känns lite jobbigt. Jag har fortfarande problem med att bara vara lugn och så. Förmodligen därför jag har problem med att somna. Slappnar aldrig av helt.

Just nu sitter jag alldeles alldeles seg i soffan, men har ändå en klump i magen. Som att något är fel, som att jag borde göra något helt annat. Jag vet inte, det känns bara inte helt okejj, inte helt rätt.

Ahja, struntsamma. Nu ska jag... Jag vet inte, fortsätta vara lite seg och sen ta en dusch.

Jag uppdaterar om läget senare :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0