Halfway through Hell

Känns som att jag spenderat en halv livstid i Piteå nu.. Fast det har bara gått 10 dagar, så halva tiden klar, halva tiden kvar, (visst är det logiskt? ;P)..


Så vad hände igår? Var på en fest i stan där jag kände att jag inte riktigt trivdes så jag och Dounald for hem till honom för att lira lite singstar, Bäckis och Lina kom även över efter en stund. Så vi sjöng och var allmänt pepp, så pepp att vi kände oss tvugna att köpa och ladda hem 22 nya låtar. Efter all tid det tog att gå igenom hela singstore så var ingen speciellt pepp längre x). Men vi körde igenom de allra flesta av låtarna och sen blev det stans bästa kebab och fy fan vad nice det var. Hade ett kebabsug hela dagen igår men det blev MAX istället till middag, då jag egentligen inte har skräpmat i min budget så kändes det lite so so att man köpte det 2 fucking gånger på en dag. Men ibland får man väl bara unna sig antar jag? ^^

Hursomhelst så vaknade jag idag vid 14 och har sen dess suttit i Donnes soffa och sett film, först A Beautiful Mind sedan Ice Age 2, (även om jag fastnade totalt i failbook, failblog och collegehumor under den tiden :P), nu snart ska vi se den nya Robin Hood filmen, den gamla går ju på tv just nu, men den har man ju sett ett par gånger så. Hoppas att den nya är någorlunda bra iaf!

Har även massa julmust, chips och, hör och häpna, lösviktsgodis ! Förstå att jag inte köpt det på över ett år och nu två gånger på en vecka, ojoj! Haha. Det är väl ingen stor grejj egentligen, men för mig är det en ganska speciell känsla iaf ^^.

Vad mer? Känner mig sjukare än igår, lite små-febrig, mera ont i halsen och snuvigare. Hatar verkligen att ha ont i halsen, men nu äter jag middag iaf, och då känner jag mig faktiskt duktig!

Som vanligt har jag egentligen en del saker som jag skulle vilja skriva och ventilera. Men då min blogg inte är anonym så väljer jag bort det.. Inga mystiska meddelanden heller.. Så det så ^^. Fast jag vill ! Haha. Okejj jag bjuder på en: vill prata med dig om allt och inget, och ändå inte.. Svårt att förklara kanske !

Lyssnar på Landon Pigg, bra skit! Ni som känner mig vet att jag älskar lugn rock, och den är riktigt lugn och fin, passar sig utmärkt för en mys-stund ! ^^
"I think that possibly mabye..."  Ännu mera kryptisk text, hoho!


Nej nu ska jag sluta fjanta mig och se film. Ha det bäst alla ! :)) <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0