Ho ho ho !

Kolla ! Jag uppdaterar igen, wow liksom ;).

Så vad har hänt sen igår?
Ja igår var jag hos Donne, (Dounald), ni som läst min blogg förr känner till han som Mr. Lägenhetsinnehavare, det vill säga killen som jag brukade bo hos förr. Och ja, jag vet, det var även min pojkvän, men det talar vi inte om :P.
Vars var jag? Jo jag var där och vi spelade Magic Orbz, ni som inte vet vad det är så är det ungefär som DX Ball fast på ps3an och dom visuella effekterna är som ganska mycket coolare, och mer distraherande, och så finns det ett två player läge där man spelar tillsammans och kan röra sig på halva planhalvan var. Jag dog mest, såklart, men det blev ganska flummigt efter ett tag och så drack jag både öl och cider så det kanske hade något med saken att göra. Kvällens bästa var nog spontan allsång med låten Milkshake, Marcus undrade vad fan vi höll på med där i soffan där vi satt och flummade och sjöng men även pratade om teeny tiny poopie wieny eller vad fan det var vi sa egentligen. Sen blev det Guitar Hero och kvällen tog slut efter 3 öl och 4 cider, då gick jag hem och såååååv.

Idag.. Ja jag tog fetaste sovmorgonen, igen, eftersom jag egentligen är sjuk tänkte jag att det var som en bra grejj. När man sover läker ju kroppen sig själv liksom ^^. Har en mindre infektion i kroppen för den som undrade, händer mig typ jämt känns det som. Men det är ganska chill ändå, man blir bara lite seg och kissar som en jävla gnu typ :P. Jag tog det allmänt lugnt på "morgonen" (dagen?) och var allmänt ganska jätteseg tills jag fick ett ryck och gick och köpte cigg och sen vidare på systemet. Väl där tänkte jag att det skulle vara trevligt att testa ett nytt vin, så länge det är billigt så kan det ju inte vara så illa, eller hur? ;)

På vägen hem från systemet fick jag ett sms av herr Patrick som jag tjatat på ska komma till Piteå och då blev det faktiskt så att han ska komma hit ikvell! Så då givetvis hörde jag av mig till det "coola gänget" ;) och styrde upp lite umgänge! Så ikväll blir det ett par öl och sen viin för hela slanten ^^.


Och just nu sitter jag på min söta lilla laptop i köket och lyssnar på lite awesome party-musik och taggar upp! Och det var väl allt för dagen skulle jag väl tro. Skriver (kanske) imorgon igen och uppdaterar om det hände något roligt eller tokigt ^^.


That's all folks !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0