I never knew just what it was..


God morgon världen ! Hur står det till idag? :)

Jag tänkte inte sova längre än 11-nånting, men så blev det ju inte. Vaknade halv ett. Insåg dock att jag inte borde bry mig så mycket om en timma hit och dit, jag kommer ändå ha tillräckligt med tid för att göra allt som jag tänkt göra idag. Jag vet inte varför jag alltid är så stressad över små-saker. Borde lära mig att varva ner och vara lugn då och då också. Förmodligen därför jag aldrig blir riktigt frisk heller, tar det ju aldrig lugnt längre än en halv dag åt gången ungefär.

I feel the pressure! .. Hm..

Tror jag ska ta en till kopp varm choklad med snabbkaffe, (booya!), och ta det lugnt framför tv:en ytterligare en stund. Inte som att jag har någon stress att börja få saker gjort, he he he... :P

Vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0