I won't tell anybody..

Har ett litet tema på mina rubriker just nu, låt-texter, inte titlar, det vore för enkelt :P. Ahja, kan säga så mycket som att det faktiskt är relaterat till mina känslor och tankar på något sätt och vis, men inte för tydligt. Så att ingen kommer förstå det utom jag då :P.


Jag insåg just att jag inte ätit något idag, inget alls. Ingen frukost inget något :S. Sånt får mig alltid att fundera på vad det är för fel på mig, varför har inte jag varit hungrig? Weird that. Klockan är ju liksom åtta, jag började bli hungrig nu eftersom jag tänkte på det.. Skumt skumt.

Eftersom jag inte tänkt äta förrens jag kommit hem till Dounald så blir det att vänta lite längre på det. Karln har inte hört av sig än.

Sitter och funderar på hur jag känner för att vara i Piteå just nu.. Känns som att jag kommit till stadiet där det är ganska whatever, tror jag accepterat min situation och nu är det bara att göra det bästa av tiden som är kvar. Vad är det nu, 8 dagar kvar? Ja fi fan alltså. Men det ska nog gå ^^.

Nu sa Donne att han skulle komma och hämta my stuffs, så yay !



Lajjters boys and girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0