Lets try to remember these days back in December

Jag kanske ändå har sovit 6 timmar i natt. Klev upp vid 15... Så vad gjorde jag uppe så länge? Ja låt mig berätta ^^.

Jag var på fest igår, ut på krogen, och tillbaka för efterfest. Ett tag där så låg vi 5 pers i en säng för att sova, det var ganska kul faktiskt ^^. Dock så var det några som aldrig höll käften så efter ett tag var vi bara 3 kvar i sängen, dom andra två tog tillflykt till soffan. Vid det här läget borde jag förstått att jag borde gå hem om jag vill sova. Men nä, det gjorde jag inte. Patrick tvingade upp mig på flera cigg, hade btw inga cigg kvar när jag väl gick hem. Kändes som att alla rökte av mina cigg igår, tur man inte är snål! Trodde till slut att jag skulle få sova men vid det här laget var det inte så lätt längre och när Patrick började sno täcket och knuffa på mig så gav jag upp. Grattis grabbar till att ni äntligen fick sova! Dock hatar jag er rövhattar nu för att ni förstörde min sömn :P. Jag letade iaf upp mina byxor och sockar och när jag vände mig om en sista gång innan jag gick ut så såg jag Patrick och Christoffer ligga och hålla om varandra ömt, nattens höjdpunkt ;D Skrattade lite och klockan 7 på morgonen gick jag äntligen hem.

Hade sönder ett dörrhandtag också, haha. Galna saker händer på efterfest ^^.

Nu sitter jag i soffan och ser Criminal Minds, har druckit en kopp varm choklad, funderar på att ta en till. Sa igår att jag skulle festa idag.. Men sånt säger man väl alltid på fyllan? Mår iaf hyffsat idag men tror inte det kommer hända så mycket, vi får se ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0