Something nånting

Jag tänkte uppdatera igår men det blev lite tokigt och saker hände....


Tisdag: Var och festade, ah, drack mitt nya vin, yes, spydde blod, ja det gjorde jag också x). Men oroa er inte, det var inte från magen utan från halsen eftersom jag stoppade fingrarna där för att det skulle gå fortare att spy. Jag vet, vidriga detaljer eller hur? Men seriously, hur kräsmagna är ni? Folk spyr, sånt som händer !



[STYCKE RADERAT], tänker inte ödsla någon som helst tid och energi på detta ämne, så raderar det jag skrev och tänker inte säga något mer om den saken.



Vi fortsätter med onsdagen då, vad gjorde jag då?
Ja ni, jag åt världens äckligaste baguette.. haha

Sen så tog jag mitt pick och pack från första personen jag bodde här hos i Piteå och for till min syster. Här tänkte jag stanna tills nästa vecka sen tänkte jag bo hos en annan vän. Så det är lugnt på den fronten om någon funderade eller oroade sig :).

Blekte min utväxt, det blev nice, sen såg jag Sagan om de Två Tornen hos Dounald, (Donne), och åt snacks!

Så här är det faktiskt att igår så passade jag på att väga mig och jag har gått ner ytterligare 1.5 kg sen höstlovet, fuck yeah! Så firade med att köpa lite lösviktsgodis, kan inte komma ihåg sist jag gjorde det alltså ^^.

Om det råkar finnas en enda människa som läser detta som känt mig sen länge lr läste min blogg förr så vet ni ju att jag hade som mål att först gå ner 10kg och sen kanske ytterligare 3kg.. Jag har gått ner 11 kg sen dess ! Så har bara 2kg kvar till min målvikt, det känns helt otroligt awesome att vara så nära faktiskt. Det börjar bli mer och mer sällan jag ser på mig själv och känner mig missnöjd. Om någon råkade missa hur jag såg ut för +11kg sen, fråga mig så kan jag faktiskt visa en bild ;). Tänker inte posta en här dock.


Just nu håller jag på att tvätta och så funderar jag på hur kallt det är idag. Det var -20 igår.. Kallt som sate! Det var så där kallt att man hostade så fort man gick ut, om ni varit med om det nån gång?

Jag tror jag fick slut saker att säga nu faktiskt, det här inlägget blev nog ganska långt så frågan är väl om någon ens orkat läsa hela ^^.

Men ha det bra alla ni tills nästa gång och komihåg att skiiita i folks blah blah blah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0