I meant all the things that I said..


Jag gick faktiskt på stan idag efter att jag städat lite. Hittade två par riktigt schyssta jeans, dom sitter som en smäck! Så är riktigt nöjd just nu :). Hann även vara på Nodo och ta en kaffe med syster min, det var mysigt. Sen gick jag på ICA och köpte lite foodstuffs, tvätt och sköljmedel såväl som trasor så jag kan fortsätta vara duktig och städa ^^.

På systemet var jag också, dock tillät min budget bara billigt vin, hittade ett som var Fairtrade så nu även om det smakar skit så kommer samvetet må bra ! :P

Väl hemma hos Dounald fortsatte mitt "hemma-fru"-ryck så jag satte igång en tvätt, sen diskade jag och lagade mat, (samtidigt), och Donne blev väldigt glad när en tallrik med mumsig mat dök upp framför honom när han vaknade upp från sin taktikvila. Det är kul att göra folk glada :).

Nu ser jag på Supersize vs. Superskinny, det är ett väldigt intressant program faktiskt. Jag finner det fascinerande hur folk kan få i sig 4000+ kcal per dag O.o.

Höll på att skriva om mina egna levnadsvanor, men jag lämnar det. Känner mig iaf stolt över att jag ätit middag, och faktiskt riktig mat, varje dag här i Piteå. Det ska förhoppningsvis fortsätta när jag far hem igen :).

Nu ska jag känna mig nöjd och glad resten av kvällen, kanske äter lite glass till kvällens film också ^^.

Nej vet ni vad, livet är ganska bra ändå just nu. Allt det som jag tänker på som snurrar i mitt huvud kan jag lämna till någon annan dag eftersom jag ändå inte kan göra något åt saken just nu. Tror det blir bäst så. Kom i håg, du har makten över dina tankar och det blir inte bättre än vad du gör det till!

Ha det bäst nu alla ni !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0