The worst is the waiting

Jag funderar på om jag borde gå och lägga mig, känner mig faktiskt lite trött. Men det finns vissa dagar då man bara inte vill gå och sova, ni vet vad jag menar, va?

Varför vet jag dock inte, jag gör inget vettigt. Men det gör man sällan den här tiden på natten. Spelade just lite Magic Orbz, försökte klara av alla 24 banor på ett försök, men dog självklart på bana 21, men nära var det ! Annars så lyssnar jag på lite musik och tänker lite, fast det där är nog en överdrift, jag tänker nog inte så mycket alls..

Dinner for Schmucks blev kvällens film i alla fall. Måste säga att den var ganska så annorlunda, men rolig och gullig också faktiskt :P. Det blev lite glass också, så myys!

Jag har inget att säga just nu egentligen.. Avslutar med ett litet stycke text från en låt:

"Pretty, pretty please
Don't you ever, ever feel
Like you're less than
Fuckin' perfect"

Fucking Perfect - Pink

Fastnade för denna låt idag. It's nice..

Just nu lyssnar jag på Secondhand Serenade, ni vet att jag älskar min lugna rock! ^^

Nu säger jag nog inget mer för denna dag. Hörs ! Och godnatt och allt sånt där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0